Då sitter man återigen bänkad framför ...

Då sitter man återigen bänkad framför teven. Ljusen är tända, och mysfaktorn är hög. Tyvärr sitter jag har ensam. Jimmy är i Önnestad och sätter er kök. Igår var det Fångarna på fortet som gällde. Det blir det idag också! Jag anser att Let's Dance laget skall vinna. Kan inte hjälpa att jag diggar Willy, han är en skön lirare. :-) Får se hur det går! Imorgon är det träning som gäller. Jag ser verkligen fram emot detta pass, speciellt de dagarna då jag inte tränar. Eller jag skall inte säga att jag inte tränar, för det gör jag. Men inte på samma sätt, jag är ute o går mycket. Sedan tränar jag ju en del på wii:et. Jag ångrar mig inte att vi köpte detta. Det kostade en del när vi köpte det, men det kostar att ha ett gymkort också. Får se hur jag gör imorgon, skulle behöva cykla ut till Biltema och köpa ett nytt cykeldäck och en ny slang. Känner mig rätt låst utan min cykel! Allting tar mycket längre tid när man skall gå! Ha en fortsatt bra dag! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!