En bra dag blir det idag. Jag sitter på t...

En bra dag blir det idag. Jag sitter på tåget som skall ta mig till Klippan. Jag skall jobba i klass 1 där idag. Vissa av barnen har jag träffat innan, ser verkligen framemot detta. Att jag sedan även skall träffa den läraren som jag hade som handledare i våras är ytterligare ett stort plus. Pratade med deras ordinarie lärare igår, hos sa att denna klassen hade väldigt stora skillnader. Speciellt om hon jämförde med den klassen hon hade senast i ettan. Jag vet vad hon pratar om, då jag var i hennes klass under min första tid på Antilopen. Är förvisso fortfarande lite omskakad i huvudet efter i torsdags. Men jag tror ändå att detta kommer att gå jättebra! Ha en bra dag alla mina vänner! :-) Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!