Ensam igen!

Återigen sitter jag hemma i min ensamhet. Det är både skönt och väldigt tråkigt. Skönt på det viset att jag kan kolla på det jag vill, men tråkigt på det viset att jag har ju varit ensam hela dagen. Och när Jimmy sedan väl kommer hem så skall åka precis efter att han har ätit för att arbeta extra. Det är väl jättebra, men jag saknar ju han.

Idag är det då Fångarna som lockar igen, men allra helst så hade jag velat se matchen mellan Helsingborgs IF och Trelleborgs FF. Men jag är snål och vill inte lägga 139 kronor bara på detta. Möjligt att jag gör det när det gäller matchen mot Malmö FF. Men får se, det är ju ändå en hel del pengar. Men jämför man med vad en biljett kostar så blir det ju billigare. Men sedan så är det långtifrån samma känsla att sitta hemma och följa en match som det är när man väl är där.

 Soccer

Men i alla fall, imorgon blir det en tur ut till Biltema. Måste köpa ett nytt däck och en ny slang. Det blir nog en tur ut till Ö&B också. Kanske kan hitta lite hushållspapper där. Eller så hittar jag ingenting, men vad gör det. Jag ser det mest som motion.

 Stationary Bike

NU skall jag återgå till projektet, barntröjor. Har några sömmar kvar, sedan skall jag fotografera de och lägga in en bild här på bloggen. Känner att jag måste visa er vad jag ara sysslat med de senaste kvällarna (månaderna). Det har tagit lite tid, men så har jag också blivit väldigt nöjd med tröjorna och de tillhörande mössorna.

 Big Hug   





Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!