Finns det något som är mer underbart än...

Finns det något som är mer underbart än riktig träningsvärk? Har ändrat mitt träningsprogram hos sjukgymnasten, har lagt till mer vikter än jag hade innan. Det känns riktigt skönt i alla fall. Skall fortsätta träna hos sjukgymnasten till jul i alla fall. Men sedan har jag också tänkt att börja simma. Till en början blir det en gång i veckan, förhoppningsvis i samband med ett pass vattengympa. Antingen vanlig vattengympa eller det som de kallas för aquabike. Men jag får se hur det blir. Sitter hemma i soffan och kollar på Fångarna på fortet. Jag tycker det är riktigt kul att det har börjat igen. Nu skall jag återgå till min stickning. Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!