Finns det något som är så underbart som...

Finns det något som är så underbart som en positiv komplimang? Har varit på Antilopen idag och träffat både elever och andra lärare. Som jag inte har träffat sedan veckan innan operationen. Det som skrämmer mig är att alla andra ser min viktminskning. Men inte jag! Visst har jag märkt det, men jag ser inte alls den skillnaden som många andra gör! Men det är kanske så det skall vara! Jag märker det på kläderna, men jag det inte i spegeln. Jag ser skillnad om jag jämför med de bilder som jag tog, dels innan jag påbörjade min diet och dels innan operationen. Ha en fortsatt bra dag! Själv skall jag fortsätta att njuta av de positiva kommentarer som jag har fått i dag. Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis! Visst är det härligt! Katten vad du har rasat (ser på din ticker). Jag vill också att det skall gå fort... du ligger ju bara 3 veckor före mig, men har gått ner 23 kg mer... Det måste vara något fel på mig!! Kan inte säga annat än att jag är avis... Lev på de positiva kommentarerna LÄNGE! Kram

2010-09-01 @ 06:26:44
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: Jennie

Tack! Jag tror att min startvikt är från den 19 mars, Då jag fick reda på min operationstid. Jag kommer nämligen inte ihåg riktigt vad min vikt låg på den 11 maj, när jag opererades. Så det är nog därför som jag har tappat så pass mycket mer. Det kan du räkna med att jag gör! Kram

2010-09-01 @ 11:06:48
URL: http://jennieskrypin.blogg.se/
Postat av: sandra

grattis vännen! är sååå glad för din skull! vem är det du stickar babykläder till?

2010-09-03 @ 19:41:08
URL: http://saaaandii.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!