Lycka!

Vilken lycka det blir när vågen visar minus. Jag är så lycklig idag. Jag har idag haft vägdag och idag stannade vågen på 109 kilo. Jag blev överlycklig över detta. Trodde först inte att det var sant, meen så var det.

Idag är det exakt 3 månader och en vecka sedan jag genomgick min GBP. Vilket innebär att det idag var dags för vägning, har ju lovat min sjukgymnast att inte väga mig för mycket. Idag hade vågen hoppat ner till 109 kilo. Snacka om att man blir lycklig. Detta innebär att jag sedan de 20 mars har tappat 41 kilo och sedan den 11 maj har jag tappat 23 kilo. Snacka om att det verkligen börjar synas.

Sedan är jag idag lycklig av en helt annan anledning också. Idag är det exakt 4 år sedan jag och Jimmy blev ihop. Snacka om att tiden går fort.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!