Ny dag nya möjligheter!

Idag blir det först träning hos sjukgymnasten. Sedan blir det ett informationsmöte på arbetsförmedlingen. Idag hoppas jag verkligen att jag får mitt sista arbetsgivarintyg som jag har begärt. Det känns som om jag verkligen vill få dessa papper iväg skickade nu. Inte så att det saknas pengar eller något sådant, men det hade varit skönt att veta att man får något lite. Det borde j*****t tråkigt annars. Då kan man undra varför man ör med i facket och medlem i fackets a-kassa. Jag har varit medlem i facket sedan 2004, och varit med i a-kassan ända sedan dess. Det är dock rätt mångha år, som man har gått betalt till dessa. Det är inte samma fack som jag har varit med i, men det borde inte spela någon roll. Tycker inte jag i alla fall.

Twins


I måndags så utökades Jimmys släkt med 2 stycken flickor. Hans morbror fick i måndags tvillingar, inte han då, men hans tjej Tina. Så ny har det börjat brinna i mina fingrar, det gäller att få kläderna färdiga. Jag håller nämligen på att sticka till de små liven. För små det är dem, den ena flickan vägde cirka 1800 gram och den andra flickan vägde cirka 1600 gram. Men sedan var det ju även så att de förlöstes med ett så kallat planerat kejsarsnitt. Egentligen var de beräknade till den 10 oktober. Men på grund av olika orsaker så hade läkarna bestämt att det skulle ske i måndags.

 Big Hug   






Kommentarer
Postat av: Jennie

Jippi, nu går det att kommentera igen. Det gäller att inte sitta och leka för mycket med kodmallarna.

2010-08-19 @ 08:11:34
URL: http://jennieskrypin.blogg.se/
Postat av: Lena

Nu skall vi se. Japp det funkar!! Inte pilla mera nu! Grattis till morbrodern!

2010-08-19 @ 10:30:59
URL: http://zitalena.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!