Slutkörd!

    Då har man kommit igång med träningen igen. Känns mer på riktigt nu i alla fall. Nu kan man inte säga att man inte orkar, det kostar ju inget. Detta då jag tränar hos sjukgymnasten och har frikort där till och med februari 2011. Min sjukgymnast sade att vi kör tills jul, sedan så skall jag klara mig själ på vilket gym som helst. Detta tycker jag låter jättebra, det kostar mig ingeting mer än tiden. Och som det ser ut nu så är det de enda jag har.

Ikväll skall vi åka till Önnestad för att träffa ett par kompisar. Det skall bli kul att träffa dessa, då vi inte har setts på några veckor. Ser fram emot om de ser någon skillnad på mig eller inte.

Idag är en riktig sitta inne dag, det regnar och blåser och är allmänt ruskigt väder. Men Rex vill ju ut, eller rättare sagt han behöver ut. jag är inte så säker på att han vill. Men det är svårt att veta.

Ha en fortsatt bra dag!



Big Hug




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!