Det är grymt halt ute, i alla fall på de s...

Det är grymt halt ute, i alla fall på de ställe där det är plogat. Var ute med Rex för cirka 1 timme sedan! Jag var väldigt nära Ått halka omkull ett flertal gånger, 33 flesta gångerna lyckades jag återfå balansen innan jag trillade! Förutom en gång, som tur va så slog jag mig inte speciellt mycket! Det var bara det ena knäet som fick sig en liten smäll! Men det var absolut inget farligt! Jag märker det att jag har bättre nu än jag hade innan min GBP. Hade det varit förra vintern så hade jag säkert skadat mig, på ett eller annat vis! Sitter just nu på tågstationen i Kristianstad. Skall till Hässleholm och träffa en läkare angående min hand! Den som jag skadade den 26 augusti! Man kan ju inte precis säga att den svenska sjukvården är bra! Jag tycker inte att man skall behöva vänta nästan 4 månader, rättare sagt det är lt inte 4 månader sedan jag sökte för handen första gången! Men det är nästan 4 månader sedan jag var hos en läkare första gången, i alla fall med anledning av min cykelolycka! Det var ju så, att den första kontakten med sjukvården angående detta var ju hos Distriktssköterskan på vårdcentralen! Hon var mer intresserad av mitt ansikte och mina andra skrapsår än vad hon var angående smällen min vänstra hand hade fått ta emot! Vi får se vad som sker i dag! Sedan skall jag hem för att fortsätta på Girafferna. Ha en bra dag! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!