Det är tacken!

Jimmy har både idag och igår kört bil till jobb. I samband med dett så har han även hämtat en jobbarkompis, igår eftermiddag så skjutsadde han honom även till ett annat ställe. Idag hämtade Jimmy honom också, Jimmy hade innan i veckan pratat om att han skulle sluta vid tre. Det är ju ändå lillejul. Det hade varit rätt kul och skönt om Jimmy hade kunnat slutat lite tidigare, men icke. Den killen som Jimmy har hämtat och lämnat ville jobba till fyra. Det handlar mycket om att Jimmy ör för snäll, men det stör mig jättemycket. Jag hade ju nästan räknat med att Jimmy skulle sluta tidigare, vilket innebär att jag ha några klappar kvar att köpa. Så nu blir det väl så att jag får gå ner till stan för att fixa dessa.

Men i alla fall ha en bra lillejul. Snön fortsätter att vräka ner.

Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är väl skönt med lite motion nu inför julen

2010-12-23 @ 17:52:45

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!