Har nu kommit till Perstorp! Fick sitta på...

Har nu kommit till Perstorp! Fick sitta på den platsen längst fram mellan Klippan och Perstorp! Fick där hoppa av för att kunna släppa av de som skulle av i Perstorp! Där vägrade de nästan släppa på mig igen! Inte busschauffören utan de som skulle hoppa på! Tur man inte kan vara tyst, jag sade att jag skall på först! Jag kom på bussen igen! Jippi! Men fan vad jag fryser! Det gick bra att stå ute den första timmen, sedan började det kännas i ansiktet och i händerna! Är genomfrusen, tror att det kommer ta tid innan jag blir varm igen! Jag tycker inte att det räcker med en dags fria resor som ersättning för något sånt här! Åkte precis förbi en skylt där det stod att det var 17 km till Hässleholm! Du låter ju jättebra! Det är egentligen inte så långt, men nu skall ju bussen inom Tyringe! Ha det bra!


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!