Harry Potter stod på schemat igår kväll! J...

Harry Potter stod på schemat igår kväll! Jag var på bio med Jimmys kusins fru! Vi har pratat länge om att vi skulle se denna filmen tillsammans! Speciellt då vi har sett nån av de andra tillsammans! Jag tyckte att filmen var bra, rätt läskig i alla fall på sina ställe! Det var så att både jag och Mari hoppade till! Vad jag har fått fram så skall vi se denna filmen med skolan på tisdag! Det gäller klasserna 4, 5 och 6, jag vet egentligen inte vem det är som har bestämt denna filmen! Harry Potter har en åldersgräns på 11. Detta är ju en ålder som inte alla i dessa klasser har uppnått! Det går säkert bra ändå! Ha en fortsatt kylig men väldigt bra dag! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!