Idag så verkar tågen fungera bättre, i all...

Idag så verkar tågen fungera bättre, i alla fall än så länge! Men idag är det jag som inte riktigt fungerar! Jag har glömt mitt tågkort hemma! Typiskt mig! Kanske inte egentligen, jag tror faktiskt inte att det har hänt tidigare! I alla fall inte vad jag kan komma ihåg! Jag brukar alltid ha mitt kort i jackan! Men där ligger det inte, det ligger i min ryggsäck, och denna ligger hemma. Jag tänkte nämligen bara ha en liten väska idag då vi skall på bio, och jag måste ha lite dricka och frukt med mig, så därför tog jag idag en lite mindre väska! Jag var väldigt säker på i morse att kortet låg i jackan! Så jag tänkte ju inte på kolla detta, det skulle jag ha gjort! Jag fick lov att åka till Klippan! Sen får jag köpa vanlig biljett hem! Den enda nackdelen med det är att jag inte har något annat tågkort med mig! Antingen får jag lösa en kontantbiljett och gå miste om rabatten, eller så får jag införskaffa ett nytt Jojo-kort med reskassa! Perioden på mitt kort jag har nu tar slut idag, så det blir nog till att köpa ett nytt Jojo-kort! Hade inte tänkt att förlänga mitt nuvarande kort, då jag inte har någon nytta av det kortet om jag inte jobbar! Jag får se hur jag gör i eftermiddag! Varför skall folk alltid sätta sig bredvid mig? Det finns ju en massa andra platser lediga, men just på sätet bredvid mig! Detta kan reta mig till tusen! Så det blir till att blunda idag också! Ha en bra dag! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!