Jag är inte förvånad! Sitter på ett tåg so...

Jag är inte förvånad! Sitter på ett tåg som skall ta mig till Hässleholm. Skulle egentligen åkt redan 7:43, men det tåget var inställt och ersatt med buss! Jippi vad kul, jag bara skojar! Det är inte alls kul! Jag och Rex är på väg till Stehag, han skulle vara där medans jag, Syrran och våra föräldrar skulle göra Malmö osäkert! Det är lättare att Rex är i Stehag! Visst kunde svärmor gått ut med honom, men med tanke på att Rex skall vara hos henne i nyår! Så är det bättre om jag tar honom med. Nya besked, Pågatåg till Hässleholm, sedan så blir det Öresundståg till Stehag! Jag hoppas att jag kommer från idag! Annars så blir ju bullarna alldeles torra och hårda! Ha en bra dag! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!