Jag har kommit fram till att tågen är bra ...

Jag har kommit fram till att tågen är bra i alla fall så länge de fungerar! Slutade att jobba 13:30, tog mig mer till stationen. Tåget försenat 40 minuter, står på stationen och väntar! Utrop i högtalaren vid 15, tåget inställt! Detta på grund av lokfel, på ett tåg som står i Kvidinge. Där är det bara enkelspår, detta innebär att inga tåg kan passera! Varken till Helsingborg eller till Kristianstad! Här står ett tåg på stationen, men detta skall till Helsingborg. Jag hade tyckt att det varit mycket bättre om detta taget hade vänt i Klippan och kört tillbaka till Kristianstad. Jag har ju en stor svart hund som gärna vill komma ut! Visst han klarar sig någon timme till, men det känns inte bra i hjärtat! Har fått en uppdatering nu, hjälpfordonet har kommit fram till det havererade tåget, nu har de problem med att koppla ihop dessa tåg. Har i alla fall fått komma in på det tåg som skall till Helsingborg! Jäkligt skönt att komma in i värmen! Är verkligen glad över att jag har ett par tjocka leggings under jeansen och en fleccejacka under jackan! Jag som skulle hem och baka Lussebullar och göra färdigt julkorten! Ytterligare en uppdatering, nu var det tydligen inte fel på tåget, utan det hade bara fastnat! Detta tåg skulle snart vara på väg till Klippan, sedan så skulle detta tåg gå till Kristianstad. Detta känns inte säkert! Ha en bra dag! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!