Sitter återigen på ett försenat tåg! Skull...

Sitter återigen på ett försenat tåg! Skulle åkt från Kristianstad 7:06, men på grund av både signalfel och växelfel, så kom vi iväg först 7:38. Klockan är nu 8 och jag borde ha kommit till Klippan nu, men vi har precis lämnat Hässleholm! Snacka om att man kan tröttna på tågen! Nackdelen med att stå och vänta på ett försenat tåg, är att man inte vågar lämna perrongen! Det är nämligen inte alltid som man hör vad de ropar ut! När det är soligt och varmt så är det väl egentligen ingen fara med Ått behöva stå ute och vänta! Då är det värre när det är vinter och flera grader minus, speciellt en dag som denna då det även snöar i sidled. Idag tänker jag lite extra på Susann, detta då hon idag skall genomgå sin Gallstensoperation. Jag håller tummarna för att allt går som det ska! Jag vet ju vad som kan gå fel under denna operationen! Själv drabbades jag av en rätt rejäl blödning under operationen! Detta ledde till att jag fick stanna på sjukhuset i nästan en hel vecka! Detta innebar sedan att min GBP blev framflyttad! Skickar även en extra tanke idag till Mari! Även hon skall genomgå en operation idag, inte samma som Susann. Men det handlar ändå om en operation och då kan man behöva en liten extra tanke! Själv är jag snart i Perstorp, så jag är ungefär 30 minuter försenad! Jag hoppas att tågen går som de skall när jag skall hem! Eleverna har slöjd sista lektionen, detta innebär att jag slutar min tid med eleverna 13:30. Sedan har jag ett tåg som går 14, hoppas jag i alla fall! Ha en bra dag! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!