Sitter på tåget hem, har avverkat ytterlig...

Sitter på tåget hem, har avverkat ytterligare en dag i Klippan. Det är fortfarande rörigt, men det känns ändå som om det är lite bättre nu! Satan vad snön kan ställa till med besvär! Tågen drabbas hela tiden! Det är nackdelen med att åka tåg till och från Klippan! Jag har ändå haft rätt mycket tur, speciellt om man jämför med Jimmy. Han har haft en del sena ankomster, detta på grund av tågförseningar! Det känns som om detta hör till den svenska vintern! Det vill säga om man kan kalla den vintern vi har nu en svensk! Jag tycker inte riktigt att den vintern vi har nu är speciellt svensk! Jag tycker att man mer kan kalla den rysk! Att vi har en del som spelar mig ingen roll, men att det skall vara så kallt är sätt jobbigt. Egentligen så skall man inte klaga, det gäller bara att klä sig rätt! Antingen underställ eller så får man ha termobyxor! Jag tycker att det är skönt med termobyxor men att det kan vara rätt jobbigt! Speciellt när man åker tåg i en timme som jag gör! Ikväll blir det ett besök Önnestad! Det blir säkert jättetrevligt. Hà en bra dag! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!