Hissa/Dissa

Då tänkte jag att jag skulle hissa och dissa idag. Jag tycker att detta är ett väldigt bra sätt, att få sagt och lyft fram något som antingen har gått och retat sig på eller något som man vill fömedla till världen att det är helt underbart.

Det jag vill Hissa idag är: All denna snö, är det inte fint så säg. Jag kan inget annat än att älska denna vintern. Tänk er att krypa upp i soffan, under en varm filt, med sällskap av sambo, framför en film som man tycker är riktigt bra, tillsammans med en kopp varm chokladmjölk. Då menar jag inte varm oboy, utan riktig chokladmjölk. sådan som mamma gjorde till en när man var liten och skulle ut på utflykt.

Det jag vill dissa idag är: Väntetiden på våra sjukhus runtomkring i landet. Det är inte klokt att man skall behöva vänta nästan 2 år innan det händer något. Passar även på att Dissa väntetiderna på akuten.Det är fan inte klokt så lång tid det tar.

Nu har jag k***t ur mig det jag ville ha sagt. På återseende.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag är med dig älskar snön !!!!!!

Hatar sjukhuset fast nu har jag ju haft tur när de sagt att vänte tiden är tre månader påop och det tar 2 veckor !!!

2010-02-16 @ 19:27:37
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!