Hissa/Dissa

Tänkte komma med en ny detalj i min blogg, jag tänkte nämligen börja hissa och dissa. Eller egentligen inte bara jag utan min sambo får låna lite plats i dessa inlägg.

Jag vill DISSA: smärtan jag har i min mage efter en blödning, som uppkom i samband med operationen av gallan.

och

Jag vill HISSA: Wallander-filmerna, känns som om kommentarer är överflödiga.



Jimmy vill DISSA: den sista droppen som kommer när man har varit på toaletten, antingen hamnar den i kalsongerna eller så hamnar den på toasitsen, eller på något annat ställe där den inte skall vara.

och

Jimmy vill HISSA: att Jennie har kommit hem ifrån sjukhuset, det har varit så tomt utan henne.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!