Dags igen!

Återigen dags för en ny dag på VFT:n, dessa dagar blir bara bättre och bättre. Jag trivs som fisken i vattnet. Det är verkligen kul att se hur denna klassen jobbar, speciellt då när det är en så kallad 1-2:a.Sedan hon som är lärare är en äldre dam som nyss fyllt 61, jag har innan haft turen eller oturen att vara hos rätt unga lärare. Så det är verkligen kul att se hur hon jobbar. Hon är vad jag egentligen kallar en riktig lärare. Det enda som fattas är väl att son skulle sova på andra våningen i skolan, hon påminner så mycket om lärarna som man har sett i Astrid Lindgrens filmer.

Jag har de sista dagarna börjat använda vårat WII mer och mer. Jag har "fastnat" i både cyklingen och den fria löpningen på WII Fit Plus. Det blir kanske inte så långa stunder åer dag, men jag är glad att det blir en halvtimme. En halvtimme är ju faktiskt bättre än ingen tid alls. Man har ju faktiskt lagt pengar på detta för att man just skulle kunna "träna" hemma i vardagsrummet. Detta är något som passar mig väldigt bra, då jag absolut inte passar in på ett GYM. Jag hade en period i mitt liv innan, där jag var på gym varannan dag, och var jag inte där varannan dag så blev jag knäpp. Men sedan flyttade jag till Kristianstad och tyckte att det var för långt att ta mig till Lund. SÅ detta rann ut i sanden, jag flyttade över mitt årskort hit. Men det var inte samma känsla.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!