Ny vecka!

Nu har man precis haft en veckas ledigt, det var skönt. Det var ett tag sedan man hade ledigt en hel vecka. Fast egentligen har man ju inte varit ledig, man har ju alltid ett examensarbete att skriva på. Nu väntar en ny vecka med en massa nya utmaningar, har redan stött på en. Varför får man aldrig håret lika fint som när man lämnade frisören. Var och klippte mig i fredags, och har ändrat lite på min frisyr. Men jag är inte nöjd, i alla fall inte med hur det ser ut nu. Det såg mycket bättre ut i fredags, men, men det tar kanske ett tag innan man har kommit underfund med hur det skall stylas och fönas och plattas.

Jag hade gärna legat kvar i sängen idag, har knappt sovit någonting alls natten till idag. Jag har en förkylning som jag dras med, och den har stört mig grymt mycket hela natten. Kanske inte det att jag är förkyld utan den retsamma rethostan som har kommit i samband med förkylningen. Det känns ibland som om jag hostar ut mina lungor. Men det är kanske så det skall vara.

Ute är det kallt och mörkt och regnar gör det. Men jag tar hellre regn, än en massa snö. nu är det mars och nu vill jag ha vår. Jag vill slippa gå runt i tunga kängor, och tjocka jackor. Jag vill ha vår, med mycket sol och värme.

Kommentarer
Postat av: sandra

mm jag ska bara få tag i glas också. dem finns nämligen inte på ikea i hbg så måste ha någon som köper dem till mig i malmö. :(

2010-03-01 @ 14:08:11
URL: http://saaaandii.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!