Onsdag 3 mars

Det är inte klokt vad tiden går fort, det känns som om jag precis satt här och skrev. Men det är cirka 24 timmar sedan. Jag fattar inte varför tiden skall gå så fort. Dagarna i Klippan bara springer iväg, igår slutade jag vid 4 och var hemma lite efter 5. Nu sitter jag här igen, skall ge mig iväg till Klippan igen. Känns som om man inte hinner med speciellt mycket här hemma. Så jag är verkligen glad över att jag har Jimmy, och för att han är så duktig somn han är. Igår startade jag en maskin tvätt innan jag gick, sedan var den lagom färdig tills Jimmy gick upp. Idag skall ahn stå flör middagen, för ikväll blir det Chili con Carne.

Igår blev det ingen träning, jag mådde inte alls bra. Jag frös som om jag hade varit ute en hel dag i för lite kläder, Men jag hade hållt mig inne i princip hela dagen. Jag dras ju fortfarande av den här jäkla förkylningen som kom förra helgen efter att vi hade varit hos Jessica och Henrik. Det är väl inte ås att jag fortfarande är speciellt förkyld, men denna jäkla hostan som jag har fått efter förkylningen, den tar knäcken på mig. Men, men det är kanske så det skall vara. vad vet jag.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!