Snart helg!

Då var det torsdag idag, tänk vad tiden går fort. Känns som om det precis var måndag och att man hade en hel arbetsvecka framför sig. Jag vet inte riktigt vad det beror på, men denna vecka har gått vädligt fort. Jag märkte igår, då var jag hemma redan lite efter 3, och detta är inget jag är van vid. Så jag visste knappt vad jag skulle göra för att få tiden till att gå. Eller egentligen hade jag hur mycket som helst att göra, men jag ahr ingen ork när jag kommer hem. Jag är så trött, det är i princip som jag inte sover på nätterna. Skulle kunna tänka mig att det handlar om att jag på nätterna hostar väldigt mycket, ibland känns det som om man hostar ut lungorna.

Iadg i Klippan så är det "redovisning" av läseläxan, och inlämning av matteläxan. Sedan är det även dags att läsa Kiwi. För er som inte vet vad Kiwi är, så är det en läsemetod som kommer från Nya Zeeland. Kiwimetoden är ett så kallat whole language-material, vilket betyder att man börjar med att tala kring handlingen för att först skapa en förförståelse för bokens handling. Jag har jobbat med denna metoden ett föertal gånger och jag kan verkligen säga att jag gillar sättet att arbeta på.

Igår blev det ingen Wii-träning. Jag var helt slut igår eftermiddag när jag kom hem. Jag orkade inte göra någonting, och då hade jag ändå "sovit" på vägen hem. Jag somnade innan vi nådde Perstorp och vaknade till när åkte genom Önnestad. För denna stunden, det rör sig om nästan en timme. Det brukar räcka för att jag skall orka kvällen, men så var det inte igår. Jag satt framför tv:n mest hela kvällen, frös som en gris (och gör fortfarande) och häll nästan på att somna.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!