Uppdatering!

Nu är jag här igen, nu har jag både varit ute med Rex (2 gånger) varit en tur i Stan (Eslöv). I mitt förra inlägg så skrev jag om Corny Big, jag vill bara berätta det att jag dricker 3 omgånger Modifast per dag och sedan på kvällen så lyxar jag till det med en sådan muslibar. jag har provat de bars som modiFast säljer, men de är inte alls lika goda. Så därför blev jag glad när jag upptäckte att dessa innehöll ungefär samma antal kcal. När det gäller Modifasts bars så är det 2 stycken som gäller för att det skall bli lika mycket som en påse modifast, då kommer man upp i 240 kcal. Men om jag äter en Corny Big istället så blir det 222 kcal. Ett stort plus är att dessa endast kostar ca 6 spänn, jämfört med modifast som kostar 12 kronor styck. Sedan är Corny big så goda så man riktigt njuter av de. I alla fall jag.

Nu skall jag fortsätta med min projketplan. INlämning på fredag.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!