Dag 3, fredagen den 14 maj

Det funkar hyffsat att äta, får förvisso bara i mig 1 dl. Men det står i papperna att man skall försöka få sig mellan 1 och 1½ dl. Men det känns jättekonstigt att känna någon slags mättnadskänsla på endast 1 dl, fil, yoghurt, mjölk, juice eller soppa. Men har kommit fram till att det inte är lätt att vara känslig mot laktos. Alla så kallade pulversoppor innehåller mjölk, mjölkpulver eller mjölksocker. Så det är verkligen tur att Valio har ett sådant stort sortiment som de har.

Jag har alltid innan sovit på höger sida eller på mage. men detta kan jag bara drömma om för tillfället. tur är väl att man kan ändra sin sovposition, så nu är det vänster sida eller på ryggen som gäller. Så denna natten har jag i alla fall sovit bättre än jag gjorde på sjukhuset. Men på sjukhuset är kanske meningen att man inte skall sova ordentligt. Det är ju inte nock med att det finns en massa nya ljud som man inte känner igen. Sköterskorna springer ju in och ut i rummet så man får ju inte sova på grund av det.

Men som tur är, så kan man ju vila lite extra nu när man är hemma. Så länge jag inte sover för mycket, har ju ett examensarbete som måste bli klart.

Har faktiskt varit rätt aktiv idag, då vi för en tids sedan sorterade på vinden. Då blev det en del där som skulle slängas på tippen. Det var nog många som hade tänkt att göra det idag, fy vad det var folk på tippen i Åhus. men det gick rätt smärtfritt ändå, det tog bara lite tid. Men jag hade mellanmål med mig, detta mellanmålet bestod av 1 dl utspädd juice. Det blir faktiskt godare och godare med utspädd juice, först så tyckte jag att det smakade blä. Men nu känns det som om jag kommer fortsätta med detta.

 Big Hug  







Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!