Dag 4, lördagen den 15 maj.

Nu så är det lördag och jag inser mer och mer vad jag har gjort. jag drömde inatt, detta var inte alls kul. jag drömde att kirurgen hade glömt en sax i min mage. Detta gjorde så att jag fick jätteont. men jag hoppas att det hela bara stannar vid en dröm. Annars så kan man ju aldrig mer lita på den svenska sjukvården.

Har fått ställa undan vågen, och därmed bestämt mig att jag inte skall väga mig varje dag. Det har ju knappt hänt något på vågen. det är nog bättre att ha en dag i veckan sopm man väger sig på och sedan räcker det med det. Det är inte bra för psyket att väga sig varje dag. i alla fall inte för mitt psyke. Jag hade blivit knäpp om man inte hade gått ner något på en hel dag. Då är det nog bättre att man väger sig typ varje lördag, söndag eller som i mitt fall; varje tisdag. Då är det lite lättare att hålla koll på antalet veckor och sådant.

I Augusti så köpte jag ny mobil och har nu kommit fram till att den inte är kompatibel med min data. Jag skulle lägga in de bilder som jag har tagit med mobilen på datan. Men Samsumg hade inget program som var anpassat för Windows 7. Detta är rätt dumt tycker jag, men skall försöka lösa det på något annat vis. Mina bilder kan jag ändå få över till datan, då jag har ett minneskort i min telefon. Men nackdelen är att jag inte har någon adapter som passar. Så jag får vänta med detta tills det passar bättre ekonomiskt. Då får jag införskaffa mig en sådan, finns på kjell & company.

Ha en fortsatt bra dag! Big Hug  






Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!