Dag 5, söndagen den 16 maj

Har idag haft en rätt dålig dag. Har mest suttit/ legat i sängen och knappt gjort något vettigt alls. Men så är det kanske, man har kanske både bra och dåliga dagar. Sedan beror det säkert på att jag är kvinna och har min bekräftelse på att kroppen fungerar som den skall. Om jag bara hade sluppit denna smärtan som jag har i början, den är hemsk. Jag har alltid haft hemsk mensvärk, men efter att jag har knapprat p-piller så hade blivit ännu värre. Men det är kanske så det skall vara.

Maten fungerar bättre och bättre, eller rättare sagt jag får fortfarande bara i mig 1 dl åt gången. men det är kanske bättre att bara få i sig 1 dl än att få i sig för mycket och bli dålig av det. Har läst så mycket om det här med dumpning och det är något jag inte vill uppleva.

Jag märker att jag blir mer och mer rörlig, och detta är ju bara postivt. Jag är ute och går med Rex mellan 30 och 45 minuter varje dag. men jag drar mig lite för det, det är ju inte bra för mina axlar att utsätta mig för detta. Men man kan ju inte låta han vara inne för länge, det hade aldrig jag klarat av.

 Big Hug  






Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!