En jävla dag har det varit idag! Inte en ...

En jävla dag har det varit idag! Inte en enda som har lytt ordentligt. Ingen som har lyssnat, jag kände knappt igen klassen. Då är det knappt 3 veckor sedan jag träffade de sist. Jag skyller på att det mest troligen har med vädret att göra. Jag tror att denna klassen hade mått bra av att vara ute mera. Många i klassen säger att rasten är det som är bäst. Men, men det är en ny dag imorgon. Hoppas att den blir bättre. Det har eleverna lovat mig i alla fall. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: sandra

ja det är det verkligen! :)



hoppas allt går bra med operationen!

2010-05-04 @ 13:23:16
URL: http://saaaandii.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!