Sista dagen med ModiFast!

Iadg är det sista dagen som jag äter ModiFast, Hoppas jag i alla fall. Man vet aldrig med sjukvården. Men i alla fall, om allt går som planerat så skall jag göra min Gastric By Pass imorgon klockan 13. jag sitter här hemma och är redan jättenervös. Hur skall det då bli till imorgon. Eller ikväll när jag skall ta min första spruta med blodförtunnande. Då känns det som om det verkligen är på riktigt.

Nervous


Har egentligen hur mycket som helst som jag skulle göra idag, men det är precis som om jag inte har någon ork till detta. men jag måste göra dessa saker, kan inte lämna allt detta till Jimmy. Sedan vet man ju inte hur lång tid det tar innan jag orkar lyfta en massa saker och sådant. Orkar kanske jag gör, men har läst någon stans att det tar cirka 4-6 veckor innan sömarna i buken är färdigläkta. Det är ju ett tag.


Maid

Tänkte först att jag skulle gå ut och gå en lite längre runda med Rex, men vädret bär mig emot. Det känns inte riktigt som om det är så kul att gå ut i detta vädret. Då parkerar man sig hellre framför tv:n, datan eller wiiet. Men har tvätt som måste tas reda på, sedan så skall lakanen i sängen bytas. I och med att jag skall duscha med bakteridödande tvål ikväll så är det viktigt att sängkläderna är rena. Sedan så skall jag upprepa samma procedur imorgon innan jkag ger mig iväg till CSK. Ytterligare en dusch med bakteriedödande tvål. Som jag till råga på allt har fått köpa själv. Det var likadant med de blodförtunnande sprutorna, de fick man själv också köpa. Sedan efter operationen så skall man ju ta en massa vitaminer och dylikt, detta är inge t som finns på recept. Detta tcyker jag är dumt då jag har frikort på medicin. Det går kanske att flörta med läkarna. Jag skall göra ett försök med det imorgon.

Nu får jag ta mig i kragen och göra något. 

  Big Hug   






Kommentarer
Postat av: sandra

mm jag hoppas det! matten bävar jag för ärligt talat. men det är ingenting mot var du nu ska gå igenom. håller alla mina tummar och tår för dig! :)

2010-05-10 @ 14:20:56
URL: http://saaaandii.blogg.se/
Postat av: Lena

Skall tänka på dig i morron, och de andra 2 "J:na" som också opereras då. Se till att skriva här fort igen så att jag får reda på hur det går!!

2010-05-10 @ 18:31:25
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: sandra

du, vet du vad. det känns skitbra, för jag fattar absolut ingenting. det bara flimmrar framför ögonen när jag öppnar boken. :(

2010-05-10 @ 19:36:47
URL: http://saaaandii.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!