Snart dags!

Nu sitter jag här och skall alldeles strax gå ut till bussen, som sedan skall ta mig till CSK. Nu börjar verkligen fjärilarna göra sig påminda. Det är riktigt jobbigt nu. Har varken ätit eller druckit något sedan 12 inatt, eller rättare ätit gjorde jag när klockan var 8 igår kväll. Drack gjode jag innan jag gick och lade mig och då var klockan 11. Sedan sov jag så pass länge i morse att jag hade passerat 4-timmars reglen. Det är nämligen så att från klockan 12 på natten så får man inte äta och sedan när det är 4 timmar kvar till operation så får man inte dricka iheller. Detta känns nu, hoppas att de kan sätta ett dropp på mig när jag kommer. Ja, ja nu skall jag gå till bussen. Ha det bra! Då det inte funkar att uppdatera via mobilen så uppdaterar jag på facebook istället. Hoppas att detta går rba ändå. Ha en fortsatt bra dag.

kram Jennie


Kommentarer
Postat av: sandra

hur har operationen gått?

2010-05-13 @ 18:53:03
URL: http://saaaandii.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!