Uppdatering sedan i onsdags!

Försökte i onsdags att lägga in detta via min mobil. Men det verkar som om det inte funkar längre. Tråkigt, för jag tyckte att det var väldigt behändigt att kunna blogga fast man inte hade tillgång till en data. jag hade ju tänkt att ha med mig mobilen nästa vecka när jag skall opereras. Men nu får vi se om det börjar funka igen.


Att barn kan vända så fort. Det trodde jag knappt. Men nu har jag fått det bevisat. idag har eleverna nästan varit som änglar. Det är precis som om det som skedde igår, var nödvändigt för att de   skulle   få respekt för mig. jag kan inte säga att dagen har varit perfekt, men inte alls långt ifrån. Jag åkte hem i onsdag med ett hjärta fyllt avförundran. Hur kan barn i den åldern, göra en sådan helomvändning. Det känns som om dagen i tisdags är glömd, i alla fallför min skull. eller kanske inte riktigt, men det finns där. Men den ligger undanstoppad och mina förhoppningar är att jag slipper uppleva samma eller någon liknande dag igen. I alla fall med denna klassen.

Students

Mycket möjligt är att man i framtiden får uppleva något liknande. Men jag skall göra allt som står i min makt att försöka undvika detta.  




Big Hug


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!