Det är satan vad det skall vara kallt! Det...

Det är satan vad det skall vara kallt! Det är inte klokt ått det den ena dagen kan vara nästan 10 grader plus, för att sedan nästa dag vara minus 5 grader. Jag tror egentligen inte ått det är minus 5 grader, men kan inte kolla detta. Då jag inte har tillgång till någon termometer! Men det känns i alla fall som om det hade varit så kallt. Jag hoppas i alla fall inte att det blir någon snö, i alla fall inte innan torsdag. Då skall vi ha Friluftsdag. Det blir säkert skoj, men inte om det skall vara så jäkla kallt! Det får bli ått leva från understället och ha både mössa och vantar på! Får sedan ha varm dryck med mig, så skall jag nog kunna hålla mig varm! Jag trodde att jag idag skulle kunna fått någon mer klarhet när det gäller schema och sådana saker. Men det har jag inte fått! Skall prata med rektorn på torsdag! Jag vill ju kunna planera mitt liv. En halvtid skall bara vara cirka 17 timmar! I alla fall på skolan. Men jag kommer upp i rätt mycket mer! Förra veckan så jobbade jag cirka 25 timmar! Visst jag är glad för alla timmar jag kan få men det är ju inte meningen att jag skall utnyttjas! Ha en fortsatt kall och mysig tisdag! Själv skall jag hem och träna! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!