Det är väl underbart när det snöar! I alla...

Det är väl underbart när det snöar! I alla fall om jag får säga vad jag tycker! SMHI har sagt att nu kommer vintern! Jag tror egentligen inte på det. I alla fall inte förrän jag ser det. Så som det är nu så är det mest bara tråkigt! Ena dagen snöar det för att sedan nästa dag regna bort! Jag vill och önskar ått det snöar, sedan blir det kallt så att snön stannar kvar! Allra bäst är det om det snöar och sedan blir det minus samtidigt som solen lyser. Då blir det en sådan din dag, som man kan älska. Idag blir det vattengympa, skall idag träna tillsammans med Mari. Mari är Jimmys kusins fru! Imorgon så blir det en dag hemma! Då skall jag städa och rensa garderoben! Hinner säkert med ått träna lite också! Har även bokat tvättstugan mellan 12 och 15. Har inte så mycket tvätt, men lite är där! Skall passa på att tvätta filten som Rex använder i sin Puff. Sedan blir det torsdag och då är det Klippan som gäller! Då skall jag vara i 5:an. Det skall bli väldigt intressant att se en annan klass på mellanstadiet! Jag har träffat på denna klass en gång tidigare och det gick bra! Det som är bra med deras ordinarie lärare är ått hon gillar ordning och reda. Jag vet redan nu vad som skall hända hela torsdag. Det är riktigt skönt! Nu är jag snart i Kristianstad! Ha en fortsatt bra dag och hoppas att det kommer lagom mycket snö! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!