Har precis avslutat min första vecka jobb ...

Har precis avslutat min första vecka jobb på Antilopen. Det har varit en väldigt rörig vecka. Jag vet fortfarande inte var jag skall vara! Personalen har haft 2 möte om hur 33 skall göra nu! Men än så länge har de kommit fram till någon lösning! Nu skall de ha möte igen på måndag! Jag hoppas att de kommer från till en lösning då! Det känns rätt hopplöst att inte kunna planera tillsammans med ordinarie lärare! Ikväll blir det kalas i Önnestad, för en liten kille som har fyllt 2 och en tjej som skall fylla 9. Skall vara där någon gång mellan halv 5 och 5. Så det blir till att hoppa in i duschen när jag kommer hem. Sedan skall paketen slåss in, totalt 4 stycken. Sedan gäller det att duschen är ledig tills Jimmy kommer hem. Då vi har en buss att passa. Då bilen tyvärr inte gick igenom ombesiktningen, vilket har resulterat i körförbud. Men det löser sig nog! Ha en fortsatt bra dag och en bra med mycket Mys. Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!