Idag har varit ledig, har både varit hos o...

Idag har varit ledig, har både varit hos optikern och varit på vårdcentralen! Vid förra synundersökningen så hade jag en optiker och idag hade jag en annan. Detta blir nästan aldrig bra! Mina linser är för starka! Kul! Inte speciellt kul, inte med tanke på att jag har linser kvar, som räcker till 4 månader! Imorgon var det egentligen tänkt att jag skulle jobba, men så blev det inte. Läraren som jag har varit hos ringde mig under tiden jag var på Badhuset. De var inte i behov av mig under morgondagen, då de skulle ha Friluftsdag. Så jag behövde inte komma, det var bättre att jag kom på fredag! Egentligen gör det inte mig så mycket men det retar mig ändå en hel del. Nu förlorar jag ju 6 timmar. Sedan undrar jag om hon har pratat med de andra lärarna. För när klockan var kvart i tio, så ringde en annan lärare. Hon var inte säker på om jag visste om att det var Friluftsdag imorgon. Så hon ringde för att berätta detta, och för att påminna mig om att ha varma kläder med mig. Hon visste inte om att jag inte skulle jobba imorgon! Väldigt rörigt! Men, men nu får jag gjort lite här hemma! Nu skall jag fortsätta kolla på Hells Kitchen. God natt och sov gott! Kram Jennie*


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!