Igång igen!!!

  EA Sports Active - Personal Trainer wii

Var för  någon vecka sedan inne på GameStop, mest för att kolla. Men jag gick därifrån med EA SPORTS Active Personal Trainer. Jag har tittat på detta "spel" en längre tid, men har tyckt att det var för dyrt. Nu hade de fått in begagnad kopia av spelet. Så då köpte jag detta, och ångrar inte detta en sekund. Jag började träna med deras 30 days challenge i måndags. Tränade både i måndags och i tisdags, och enligt schemat så skulle man vila under gårdagen. (Något som jag inte kunde, jag var nere på badhuset och körde ett pass vattengympa istället.) Idag är det dags igen, det är inga lång eller avancerade pass, men det känns efteråt, i hela kroppen att man har tränat.


Aerobics


Ha en bra dag!

Kram Jennie






Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!