Nu märks det att vi är i slutet av novembe...

Nu märks det att vi är i slutet av november och att december kommer snart! Sitter på tåget och tittar ut på de hus som vi åker förbi. Har sett ett antal hus där man har börjat förbereda för första advent. Har sett både träd och granar med ljusslingor, det finns till och med de som har satt upp ljusstakarna och hängt upp stjärnor i fönstren. Det jag saknar allra mest just nu är snön, men den kommer snart! Jag hoppas det i alla fall. Fördelen med ått det börjar bli december och det snart är jul. Är att det blir så mysigt att gå ut och gå en eller två rundor, speciellt när det är mörkt ute. Då lyser slingor, stjärnor och ljusstakarna upp. Själv börjar jag få lite panik, jag har ännu inte hittat några Julgardiner som passar. Eller jo jag hittade uppe i Ullared, men de var slut! Har nämligen åren innan haft panelgardiner men det passar inte i lägenheten som vi har nu! Får försöka hitta några under helgen! Kanske kan höra med morsan, hon brukar byta Julgardiner sätt ofta. Hon har kanske några i sina gömmor som kan passa. Ha en fortsatt bra dag. Juliga hälsningar Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!