Nu står man på stationen i Klippan och ska...

Nu står man på stationen i Klippan och skall ta sig hem! Det har varit en bra men väldigt rörig dag. Ingen av lärarna vet var jag skall vara. Det var knappt så att de visste att jag skulle komma. Men jag är lika glad för det! Men allra helst vill jag ha koll på läget! Annars blir det ett sådant stort stressmoment, jag till ju kunna planera. Allt handlar ju faktiskt inte om att jobba, fart det ibland känns så! Jag vet i alla fall att jag börjar 9:40 imorgon, och slutar vid 15. Jag vet även att jag skall vara i samma klass imorgon. Men sedan vet jag inte mer, jag hoppas att det löser sig imorgon! Klassen som jag är i den har jag träffat på tidigare. Dock så gick de i ettan då. Så det är ju ett tag sedan jag träffade eleverna. Men jag känner igen de flesta och de flesta av eleverna känner igen mig! I alla fall efter att jag hade presenterat mig! Detta tar jag som något positivt. Ha en fortsatt bra dag! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!