Så underbart väder vi har! Kan man önska s...

Så underbart väder vi har! Kan man önska sig något mer? Jag blir som ett barn på nytt! Det är lt helt underbart med den mängden snö som vi har fått! För min del så får det gärna komma ännu mera snö! Jag vill ha massor av snö, allt blir ju så vitt och fint! Så länge som snöröjningsarbetet fungerar! Det kan vara hur mycket snö som helst, så länge som vägarna och gångbanorna är snöfria! Visst det är lite knöligt med alla kläder man skall ha på sig! Men jag tar hellre jobbet att ta av och på mina termobyxor på tåget, än går ut i bara jeans eller leggings. Jag såg det när jag gick till tåget idag! Folk har ju knappt vantar och mössor på sig! Förvisso, det är inte jättekallt men vinden och snön gör ju så att man blir rätt blöt! Jag tackar min syster för att jag för cirka 5 år sedan fick hennes termobyxor, de passar verkligen bra nu! Det enda jobbiga nu är att mina vinterkängor läcker! Så det blir till att införskaffa ett par nya! Tänkte kolla på sko-boo uppe i Ullared! Skall ju snart dit igen! Nu skall jag ta tag i mina virkade tomtar! De skall ju skickas senast den 10 december! Sedan är det även snart dags att börja med julkorten! Ha en fortsatt bra dag i snövädret! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!