Då är vintern här, som vi har längtat....

Då är vintern här, som vi har längtat. Eller inte! Visst vill jag ha snö men inte i mitten av Oktober. Det får gärna vänta till slutet av November, så där lagom till första advent. Jag tycker om snö, men inte när den kommer redan nu! Jag sitter i alla fall på tåget till Klippan, det är återigen dags att jobba! Idag blir det samma klass som förra veckan, jag tror det kommer av gå bra! Det är en lite annorlunda klass, men den har sin charm. Jag skulle egentligen ha varit i en annan klass, men den ena läraren i tvåan tyckte att jag skulle vara där. Då den andra läraren är småbarnsförälder och gravid. Då var det bättre att jag är i tvåan, så att eleverna känner en trygghet med mig! För mig så spelar det ingen roll då jag är precis lika glad var jag än är! Jag önskar er alla en bra dag! Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: Lena

Vill inte ha snö alls. PUNKT SLUT.



Kram

2010-10-23 @ 18:24:14
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: Lena

Var det du som just nu skrev en kommentar i tävlingen på min blogg? Din profil funkar inte när man klickar på den, så jag är inte säker på att det är du. Du skickade inte med någon länk till inlägget i din blogg, du kan väl skriva en ny kommentar med länken i?

2010-10-25 @ 09:36:13
URL: http://zitalena.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!