Handväskan!!

För ett par dagar sedan så fick jag en utmaning av Lena. Den handlade om att man skulle skriva vad man hade i sin handväska, tyckte att detta kunde vara lite kul. Jag börjar med att lägga in en bild på väskan! Väskan är för övrigt ett fynd, från Saker & Ting på Norr. Den kostade mig hela 5 kronor, för någon månads sedan. Den är kanske inte så snygg eller så stor, men jag tycker om den. Speciellt när det gäller axelremen.



Vad har du i din handväska?

   > Plånboken
> En ask med Läkerol (Licorice Persimon)
> En rulle bajspåsar
> 3 pennor
> 1 tub handcreme
> 1 neccessär, innehållande: plåster, olika värktabletter, ett dagsbehov av vitaminer/ mineraler,   nagelfil, pappersnäsdukar, våtservetter, tops, halstabletter, Lypsyl.

Inget som är så där överraskande, men ändå rätt kul att se vad man bär omkring på.
  
Denna utmaning skickar jag vidare till:

> Lina
> Pernilla
Sandra
> Susann

Ha en fortsatt bra dag!



Big Hug  






Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!