Igår på morgonen blev jag uppringd av Kr...

Igår på morgonen blev jag uppringd av Kristianstad Montessoriskola. De var akut behov av vikarie och hade haft kontakt med Arbetsförmedlingen och på så viss fått tag i mitt nummer. Så det blev till att göra sig i ordning och ringa och avboka min klippning. Hade i måndags varit nere hos Jessica för att boka en tid och fick en som till igår. Det var bara att ringa och flytta från denna tiden. Så jag fick en tid igår kväll istället. Det var riktigt skönt att få håret klippt. Det är inte jätte längesedan sist, men det växer som ogräs! Jag har även idag varit och jobbat på Pysslingen. Jag anser att det skiljer sig sätt mycket emot en vanlig förskola. Jag tror nog att det handlar om att jag inte har varit i kontakt med just Montessori innan. En sak som jag reagerade på var speciellt de bord och stolar som de sitter och äter vid. De kan inte vara högre än 50 centimeter. Jag trivs väldigt bra här och hoppas att de snart hör av sig igen! Ha en fortsatt bra dag! Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: sandra

aaaah, tror jag har hennes nummer. annars skriv det i en kommentar så kollar jag så jag har rätt. tar givetvis bort kommentaren direkt innan jag ens godkänner den! ;)

2010-10-20 @ 18:03:43
URL: http://saaaandii.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!