Inget besked!!!!!

Under hela dagen igår så gick jag och väntade på samtalet ifrån läkaren, och jag väntar fortfarande. Eller rättare sagt, jag väntade. I förmiddags vid 11-tiden så ringde jag vårdcentralen och fick då beskedet att de visste inget. Men tjejen soom jag pratade med skulle diksutera det mer läkaren som jag träffade i tisdags. Hon lovade att hon skulle återkomma med ett besked. Det dröjde cirka 1 timme innan de ringde från vårdcentralen, hon hade då pratat med Runar (läkaren) och han hade skrivit på remissen till röntgen. OM det visade något så skulle det behandlas och OM DET INTE visade något så skulle jag kallas till ortopeden för vidare utredning. Så i vilket fall som helst så skulle jag kallas till ortopeden, antingen för behandling eller för vidare utredning. 

Hon sade då att Runar fick skriva en ny remiss, till ortopeden. Jag fick inget besked om de hittade något eller inte. Det är nog en sak som bara står skrivet i stjärnorna.

Jag berättade då för tjejen som pratade med att jag har stora problem med min hand/ handled och tumme. Det är tur att man är vänsterhänt, annars hade det nog inte funkat alls. För när jag träffade läkaren så sade han att jag skulle leva som om jag inte hade någon tumme på vänster hand. Hur lätt är det???

Vi får se vad som händer!!!

 Big Hug  






Kommentarer
Postat av: Lena

Jobbigt när du inte vet...



Du har en utmaning inne hos mig.



Kram

2010-10-02 @ 08:47:50
URL: http://zitalena.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!