Iskallt!!!!!

    Är det sant att man skall behöva ha på sig två tröjor, och två par strumpor inomhus?? Vi har det j*****t kallt i våran lägenhet. Jag har idag felanmält detta, och det skall bli intressant att se hur lång tid det tar innan ABK tar kontakt. Både jag och Jimmy tror och har i princip konstaterat att det drar från både fönsterna och från dörrarna, inte bara dörren till balkongen utan även ytterdörren. Det är riktigt kallt i våran lägenhet, fast elementen står på max, vi har totalt 5 element i våran lilla lägenhet, men det räcker inte.
Bundled
Idag har jag varit på vårdcentralen. Ända sedan jag blev opererad för min gallblåsa, så har två av operationsärren kliat. Hade idag en tid för att en läkare skulle titta på dessa.
Nurse

Han tittade bara en liten stund och sedan sade han att han skulle spruta in kortison i ärren för att de skulle mogna. Så vi får se vad som sker nu. Jag fick även en ny tid till honom, då det skall sprutas in en ny omgång kortison. Jag hoppas verkligen att detta hjälper, det har ju kliat som in i bomben mycket. 

Big Hug   






Kommentarer
Postat av: Pappa

Har du tagit tempen i lägenheten.

2010-10-18 @ 19:15:04

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!