Tradera!!!!

I förra veckan så budade jag på ett par svarta stövlar. Jag blev så glad när jag såg att jag hadde vunnit auktionen. Jag tyckte de var så snygga, och de passar perfekt. Det är underbart att man kan köpa stövlar utan att skaften har en flik med resår. Innan har jag aldrig kunnat köpa ett par stövlar med vanligt skaft, det har alltid fått vara extra vidd eller xxl skaft. Men det rä riktigt skönt att slippa det nu. Jag ångrar inte min operation en enda sekund. 270 kronor fick jag betala för dessa stövlar, frakt behövdes inte, då säljaren också bodde i Kristianstad. Så det blev en liten runda med vovven förra veckan för att hämta stövlarna. 

   


Igår så fastnade jag återigen på tradera, nu var det en jacka som lockade. Köpte ju en ny ullkappa förra året, men den drunknar jag i ny. Så det blev till att försöka hitta en ny jacka i år igen. Får lägga in en bild på denna när jag får hem den.

Idag blir det en dag hemma, skall fixa lite. Skall bland annat sy om en reflexväst till Rex. KÖpte en ny väst till han i helgen, men är lite för stor, men storleken under var för liten. Så det blir till att plocka fram symaskinen och sy fast lite mer kardborreband så att han syns i mörkret när vi är ute och går eller cyklar.

Har även planer på att sy mig ett fodral till mina stickor. Nu känns det som om dessa ligger spridda i hela lägenheten, tur att lägenheten inte är så stor. Får se vad vänstra handen klarar av!!!




Big Hug   



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!