Då har man varit och fyndat på Loppisen ...

Då har man varit och fyndat på Loppisen i Rinkaby. Inte så många fynd men det blev ett spel, några böcker och en plåtlåda till mina virknålar. Spelet jag hittad var ett Othello. Böckerna jag hittade var alldeles nya, så en femma styck tyckte jag var riktigt billigt. Spelet såg riktigt fint ut och det kostade också bara en femma. Jag hade mycket väl kunnat betala mer både för spelet och för böckerna. Speciellt när man vet att pengarna går till barn och ungdomar. Jag kunde säkert ha hittat mer saker där, men det känns som om lägenheten är full. Speciellt med tanke på att vi har 2 stycken förråd i källaren med saker. Sedan så har vi ju även ett förråd på 8 kvm. Detta förråd är fyllt både till golvet och till bredden. Nu skall jag fortsätta njuta av den underbara solen. Man kan ju absolut inte klaga på detta väder. Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!