Dags att jobba! Sitter på tåget till Kli...

Dags att jobba! Sitter på tåget till Klippan. Borde egentligen Hà stannat hemma idag, då jag fortfarande är väldigt förkyld och fortfarande ont i halsen. Jimmy har också haft oturen att drabbas av denna envisa förkylning. Men det blir väl lätt så när man bor tillsammans. Men, men det går snart över. Jag har märkt det att när jag inte tränar som jag brukar så tappar jag inte lika mycket. Men detta kan ju även vara något positivt då jag fortfarande ser mig som väldigt stor. Det är nog smart att man inte tappar lika mycket varje vecka. För då finns det möjlighet att hjärnan hinner med att ställa om sig. Det är ju faktiskt en väldigt stor förvandling som man genomgår. Har nu kommit till Tyringe och här vräker regnet ner. Detta är ju inte jättekul, men det blir säkert bättre väder i Klippan. Det märks att vi går mot kallare årstider, det blåser rätt mycket och det regnar. Sedan märks det även på löven, de har redan börjat skifta färg. Detta är väldigt mysigt, plus att då vet man att det snart är dags att bli ett år äldre. Ha en bra dag! Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2010-09-17 @ 11:59:14
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-17 @ 12:43:11
URL: http://millahoman.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!