Har jobbat några timmar idag och skall jo...

Har jobbat några timmar idag och skall jobba i morgon också. Imorgon blir det jobb mellan 8:30 och 17:30. Skall jobba på förskolan imorgon. Detta skall bli kul då jag inte har jobbat på förskolan sedan min praktik våren 2007. Jag per framemot detta. Det blir verkligen annorlunda. Fördelen är att jag även där in en fot där. Det är riktigt bra då de säkert kommer att behöva vikarier framöver. Enda nackdelen är att jag tyvärr inte kan träna morgon hos sjukgymnasten. Men kan ju alltid köra ett pass hemma. Nu när jag kommer hem så blir det en lite längre runda med Rex. Är förvisso rätt trött, men det ignorerar jag! Sedan blir det en lugn kväll framför teven och datan. Jimmy är i Önnestad och hjälper ett par vänner med ett kök. Jag tror att han håller på med det sista nu. Fast det är faktiskt rätt skönt att vara ensam. Krypa uss i soffan med en kopp te, och sedan ta fram stickningen. Just nu håller jag på att sticka ett par Raggsockor till mig själv! Ha en fortsatt bra dag! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!