Jobb!

Har idag varit och jobbat i Klippan, förvisso bara mellan 12:30 och 16:30. Men det gör inte mig så mycket, jag är egentligen bara glad över att de ringer mig. Förvisso så kan jag räkna bort en hel timme, då jag tjänar ungefär lika på mycket på en timme som det kostar att åka. Har fått ytteligare några dagar nu. Skall jobba imrogon, på fredag och ytterligare tre dagar nästa vecka. Jag har sådan tur så att det passar med mina tider hos Karin (sjukgymnasten). Det passar även med de mötet som jag ahr inbokat med Effekt personal. Det känns riktigt skönt att veta vad jag skall göra dessa dagar.

Nu märks det att hösten är här, speciellt om man som jag följer ett par olika serier på tv.n. Idag så börjar dels Ullared, (bara älskar denna serien). Sedan så är det även premiär för den svenska versionen av Biggest Loser. Det skall bli kul att se detta, då man känenr igen sig en hel del i deltagarna. Jag vet hur många av de känner, det är inte alltid så lätt att vara överviktig. Imorgon så börjar Idol, detta är rätt kul. men får se om man tittar på detta eller inte.

Hade egentligen tänkt att börja simma redan förra veckan, men på grund av mina sår så väntade jag med detta. Innan hade jag tänkt att börja imorgon, men nu funkar inte det, då jag jobbar till 17:30. Vattengympan börjar 18:30, så detta hinner jag inte hem till. Men det kommer en ny chans på onsdag eller torsdag. Just nu lutar det åt att jag skall börja på torsdag, då jag tränar hos sjukgymnasten på onsdag. Det finns ju risk att det blir för mycket träning på en dag.

Ha en fortsatt bra dag!

 Big Hug  






Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!