Läkarbesök :(

Har ända sedan jag cyklade och trillade haft väldigt ont i min vänstra tumme. Det är väl inte så att jag har gått runt och klagat men jag har haft ont, men har hållt nere smärtan med smärtlindring. Men nu har det gått ca 1 månad sedan jag trillade och då tänkte jag att det borde ju ha gått över. Så jag ringde imorse till vårdcentralen och fick en tid i eftermiddags klockan 15:15. Jag var där vid 15:10 och kommer inte in till läkaren förrän vid 15:30, att de alltid skall vara sena på vårdcentralen. Det kan ju faktiskt vara så att man har andra ärenden efter läkarbesöket. Läkaren som jag fick träffa, var trevlig och misstänkte att det hade hänt något med båtbenet i tummen. Jaha tänkte jag, vad händer nu?? Nu hände inget speciellt inte mer än att han skulle skicka en remiss till röntgen, han kunde tro att jag skulle bli kallad någon av de nrämsta dagarna. Vi får se hur lång tid det tar. Det är ju inte roligt att gå runt och ha ont. Han sade att om det var så att det var båtbenet så var det möjligt att det blev operation, men han hoppades att det inte var så allvarligt. Vi får väl se!!!Xray

Det som stör mig mest är att när jag var hos distriktssköterskan så skulle hon i alla fall enligt mig, kollat upp detta! men hon var ju mer koncentrerad på mitt huvud! ja ja vi får se vad röntgen säger. Fick ordinationen att låtsas som om jag inte har någon vänster tumme. hur skall jag nu få mina strumpor färdiga. Har ju ytterligare 2 par som skall stickas, plus att jag skall sticka en tröja till Jimmy! 

Ha en bra dag!

 Big Hug   






Kommentarer
Postat av: Lena

Inte kul alls. Hoppas remissen kommer fram snart och du blir kallad och det inte blir någon operationen! Håller tummarna (haha)...



Kram

2010-09-28 @ 21:22:20
URL: http://zitalena.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!